Er du vores nye kollega?


Vi søger en dygtig bogholder, der kan varetage vores bogholderi samt administrere vores ejendomme.

Du vil komme til at arbejde i en mindre, men rummelig virksomhed, hvor beslutningsprocesserne er hurtige, og hvor du kan skabe dit eget job uden at nogen bremser dig.
MJT Rådgivning tilbyder bygherrerådgivning og projektstyring på byggerier over hele landet. Derudover har vi en ejendomsportefølje som vi administrerer.

Vi søger en serviceminded og proaktiv person til at håndtere vores bogholderi og ejendomsadministration.
Du bliver en del af vores team med 5 kollegaer, hvor samarbejdsformen er uformel og nærværende.
Stillingen estimeres til 16 timer pr/uge, hvor dagene kan tilpasses dine behov så vidt muligt.


Som bogholder omfatter arbejdsopgaverne bl.a.:

  • Finansbogholderi og debitorstyring. Pt. bruger vi C5.
  • Kvartalsrapporter, årsregnskab, afstemninger, klargøring til revision mm.
  • Momsregnskab og lønadministration.
  • Forfaldende kontorarbejde.


Som ejendomsadministrator omfatter arbejdsopgaverne bl.a.:

  • Administrere lejemål i administrationsprogrammet UNIK.
  • Administrere lejeindtægter og acontobetalinger.
  • Bogføring af ejendommens udgifter.
  • Udarbejdelse af restancelister og udsende påkrav.
  • Kontakt til håndværkere og vores viceværter ifm. vedligeholdelsesopgaver m.m.
  • Administrere Ind- og udflytningsrapporter, herunder udarbejdelse af flytteopgørelser.
  • Kontakt til udlejere og lejere.

De egenskaber, vi vægter hos dig, er følgende:

  • Du er selvstændig, struktureret og interesseret i at være del af et innovativt team inden for ejendomsadministration og bogholderi.
  • Du skal være økonomi uddannet.
  • Det vil være et stort plus, såfremt du har erfaring indenfor ejendomsadministration.
  • Det er vigtigt, at du er målrettet og udholdende med et strejf af humor, da du vil indgå i et team med en aktiv hverdag.
  • Du trives med forandringer, hvad enten der er tale om ny lovgivning, administrationsværktøjer eller nye arbejdsgange.
  • Du har en positiv indstilling til både kunder og opgaver, og du formår at se tingene med kundernes øjne.
  • Du har kendskab til jura og praksis inden for ejendomsadministration.
  • Du skal være god til at håndtere flere opgaver på en gang.
  • Du skal have godt kendskab til Word, Excel, C5 eller Navision og Unik Bolig 4 (administrationsprogram).
  • Du skal være økonomibevidst og se muligheder frem for begrænsninger.

Lyder det som noget for dig? Så send din ansøgning og CV hurtigst muligt til bm@mjt.dk eller
MJT Rådgivning ApS, Nørregade 44, 7400 Herning, att.: Bent Moeskjær

Vi indkalder løbende til samtale
Har du spørgsmål, kan du ringe til Bent Moeskjær på tlf. 40 18 65 44.

Vi glæder os til at se din ansøgning og den vil blive behandlet med fuld diskretion.

2018 © MJT Bygherrerådgivning