Professionel og fleksibel ejendomsadministration
Hos MJT Rådgivning administrerer vi egne og eksterne udlejningsejendomme. Vi tilbyder en administration, tilpasset dit eksakte behov, således du kun betaler for det du ønsker. Vil du eksempelvis selv stå for kontakt til dine lejere, men gerne ud af den administrative del med opkrævninger, lejereguleringer, restancer etc., kan vi lave en aftale tilpasset specielt til dig.
Modsat mange andre i branchen er vores pris fast, således du ikke opkræves forbrugt tid i forbindelse med håndtering af fraflytninger etc. På den måde kender du den præcise omkostning, og kan udarbejde et troværdigt budget på baggrund heraf. Den faste pris beregnes på baggrund af statistik, som tager udgangspunkt i hvor mange værelser der er i lejemålet. Dette da der typisk vil værre større udskiftning i en 1 værelses lejlighed, end i en 4 værelses, og vores administrationsomkostninger naturligvis er et resultat heraf. Lejerskifte i forhold til lejlighedens antal værelser, tager igen udgangspunkt i lejlighedens størrelse og den repræsentative aldersgruppe den henvender sig til.
Ejendomsadministration er blot ét af MJT Rådgivnings forretningsområder. De øvrige forretningsområder består af bygherrerådgivning, byggestyring og projektudvikling. Hvad end du skal have foretaget en mindre ombygning/renovering på din ejendom, har behov for hjælp til håndtering af myndigheder eller ønsker at opføre en ny ejendom, kan MJT drage omsorg for opgaven i én samlet løsning.
Vi bruger administrationsprogrammet UNIK, som er et af de førende programmer til ejendomsadministration. Dette er med til at sikre dig en professionel og ensartet håndtering af dine interesser.